CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Μικρα χειροτεχνηματα με μεγαλα ονειρα

Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

χωνακια βαπτισης

Επιτελους, τα χωνακια για τη βαπτιση του μωρου μου ειναι ετοιμα!! Δεν ειχα σκοπο να ασχοληθω, αφου ο χρονος με πιεζε. Οταν ομως ειδα τις εξωφρενικες τιμες για απλα χωνακια σαν αυτα που τυλιγουν τα ψαρια εκνευριστηκα τοσο που αποφασισα οχι μονο να κατσω να τα φτιαξω, αλλα να τα κανω και μπιχλιμπιδωτα!!! το κοστος ηταν για ΟΛΟ το χωνακι οπως φαινεται (χωρις τις καραμελες) μολις 0,39 ευρω, οταν αλλου τα εβρισκα 0,70 εως και 1,10!!!!! Αν σας αρεσουν μπορω να σας βαλω βημα-βημα οδηγιες κατασκευης. περιμενω σχολια!!!
ενα πολυχρωμο μπουκετο!!




και καθε ενα χωριστα!

4 σχόλια:

Ελευθερία

παρα πολύ όμορφα..... και τα μανταλάκια και όλα!!!
γεια στα χεράκια σου!!!!!

zoe

Eιναι υπεροχα!!!! Τελεια!!!! Με το καλο!!!!

Vicky Varvadouka

OYAOY!!! Φαίνεται οτι έχεις μεράκι! Μπράβο σου! Είναι υπέροχα!!!!! Με το καλο!

Ανώνυμος

καλημέρα, πολύ έξυπνη ιδέα, εγω πρέπει να ετοιμάσω τη βάπτιση και των 2 παιδιών μου μαζί, κορίτσι& αγόρι, και μου φαίνεται ότι έτσι λύνεται το πρόβλημα των ροζ-θαλασσί, αφού μπορώ να έχω όλα τα χρώματα για τα πιτσιρίκια!!! Σούπερ! Αν μπορείς, πες μας πως να τα φτιάξουμε

Δημοσίευση σχολίου